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2016 05

2016.05.17

[METAL GEAR ONLINE] Regarding XboxONE version MGO issues. /MGO XboxONE版の不具合について


■English

Thank you for playing METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

In METAL GEAR ONLINE Ver. 1.12, the following issue has been verified and a patch addressing this issue is out today.

An issue where players sometimes were forced to return to XboxOne's Home screen.

We apologize for any inconvenience caused.
All XboxOne players who have played METAL GEAR ONLINE will be compensated with 50000 GP.

Please continue enjoying METAL GEAR ONLINE.

■日本語

平素より METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN をご愛顧頂き、誠にありがとうございます。

METAL GEAR ONLINE Ver.1.12リリース以降、下記の報告をいただいておりましたが
本日修正パッチを配信開始いたしました。ご迷惑をおかけしました事おわび申し上げます。

・プレイ中にXbox Oneのホーム画面に戻されることがある

おわびといたしまして、XboxOne版「METAL GEAR ONLINE」をプレー頂いている皆さまへ50000GPを配布させていただきます。
引き続き「METAL GEAR ONLINE」をお楽しみください。


2016.05.10

[METAL GEAR ONLINE] Version 1.12 アップデート情報


■ [METAL GEAR ONLINE] Version 1.12 アップデート情報

平素より METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN をご愛顧頂き、誠にありがとうございます。「METAL GEAR ONLINE」 におきまして、2016年5月10日(火) から配信のアップデート Ver 1.12 情報 を掲載いたします。

【不具合修正】
・アプリケーション起動中にハングアップが発生することがある不具合を修正しました (XboxONEのみ)
・のけぞり状態中に一部の攻撃のダメージが無効化されていた不具合を修正しました
・「SURVIVAL」において、セッション切断が頻発していた現象を改善しました
・「AUTOMATCH」において、選択したミッションとは異なるものが開始されることがある不具合を修正しました
・他人の個人戦績が一部表示されないことがある不具合を修正しました (PlayStation®4のみ)
・「BLACK SITE」において、マップ範囲外に出られる不具合を修正しました
・ラウンド1開始時にダッシュ距離が短かった不具合を修正しました
・ウォーカーギアのロックオン距離が無限遠になっていた不具合を修正しました
・ウォーカーギアから降車した後、ロックオン距離が無制限になってしまう不具合を修正しました
・投擲武器が不発のままゲーム内に残り続けてしまう不具合を修正しました
・「SABOTAGE」のミサイル破壊の爆風に巻き込まれた場合に、不正な戦闘ログが表示される不具合を修正しました
・ミッション終了時にBGM音量の設定が元に戻ってしまう不具合を修正しました
・カスタマイズ画面で特定の操作を行うと不正にカーソルが残ることがある不具合を修正しました
・アバター作成時に音声プレビュー再生が出来ないことがある不具合を修正しました

【ユニークキャラクター】
・クワイエットに対する尋問を無効化しました

【ランク】
・ミッションリザルトにおいて、各プレイヤーのランクの上下を表示するようにしました

【スコア】
・各ミッションのスコアを調整しました
・自分自身で気絶・睡眠状態に入った場合には、味方に起こされてもアシストスコアが入らないようにしました

【ダメージ調整】
・「SVG-76」「M2000-D」の体力ダメージを上方修正しました
・「URAGAN-5」の発射間隔および吹っ飛びダメージを下方修正しました
・飛び降り着地によるスタミナダメージを上方修正しました
・ダンボールアタック、ローキックのスタミナダメージを下方修正しました

【バランス調整】
・ナイフで殺傷した場合は、「DEMOLITION+」Lv.2以降の死亡時に自動的に投擲武器を落とす効果が発動しないようにしました
・緊急回避を連続で行えないように調整しました
・緊急回避を行うと、一時的にダッシュ継続時間が短くなるようにしました
・匍匐状態でのダンボールからの脱出時にはノイズを発しないように修正しました

【その他】
・各プレイヤーの回線状況を表示するようにしました
・「AUTOMATCH」において、チーム編成をパーティー優先ではなく人数優先に変更しました
・「AUTOMATCH」のミッション選択からRUSHモード指定を削除しました (Xbox360以外)
 ※RUSHモードはランダム設定となります"
・「味方をフルトン回収から救出した場合」および「気絶・睡眠中の味方を起こした場合」に戦闘ログを表示するようにしました
・「SABOTAGE」の時間ボーナスXPを調整しました

引き続き 『METAL GEAR ONLINE』 をご愛顧賜りますようよろしくお願いいたします。


2016.05.10

[Notification] 【お知らせ】Frequent Inquiries regarding METAL GEAR ONLINE - お問い合わせ窓口に寄せられているMETAL GEAR ONLINEに関するご報告につきまして


English   日本語

 
*** [Notification] Frequent Inquiries regarding METAL GEAR SOLID V:THE PHANTOM PAIN

Thank you for your continued support of METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

Since the release of METAL GEAR ONLINE Ver.1.12, we have received reports regarding the following issues:

Xbox One
- Being sent back to the Xbox One Home screen while playing

We are currently in the process of investigating these issues.
We will continue to provide status updates as the investigation continues.
We sincerely apologize for any inconvenience caused, and thank you for your support.
 
■ 【お知らせ】METAL GEAR SOLID V:THE PHANTOM PAIN お問い合わせ窓口に寄せられているご報告につきまして

平素より METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN をご愛顧頂き、誠にありがとうございます。

METAL GEAR ONLINE Ver.1.12リリース以降、下記に関するご報告をいただいております。

Xbox One
・プレイ中にXbox Oneのホーム画面に戻されることがある

これらのご報告につきまして、現在調査を進めております。
調査状況については逐次更新してまいります。
ご利用中のお客様にはご迷惑をおかけしますこと、おわび申し上げます。


2016.05.10

[METAL GEAR ONLINE] Version 1.12 Update Notes


■ [METAL GEAR ONLINE] Version 1.12 Update Notes

Thank you for your continued support of METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN . In "METAL GEAR ONLINE", Ver.1.12 Patch Notes. Please see below for the complete Change Log Version 1.12 which has been applied on May 10th, 2016.

[Bug Fixes]
・Fixed a bug where hang up would happen during the application boost (Xbox ONE only)
・Fixed a bug where players would be invincible to certain attacks while flinching.
・Reduced frequency of disconnections when playing SURVIVAL
・Fixed a bug where the wrong mission type would sometimes start in AUTOMATCH.
・Fixed a bug where a portion of other player's stats would not consistently display properly (PlayStation®4 only)
・Fixed a bug where players would be able to travel outside map boundaries on BLACK SITE
・Fixed a bug where players' sprinting distance was unusually short at the start of round 1.
・Fixed a bug where walker gears had infinite lock-on distance.
・Fixed a bug where players would have infinite lock-on distance after getting off a walker gear.
・Fixed a bug where thrown weapons would sometimes fail to explode and remain on the map indefinitely.
・Fixed a bug in the SABOTAGE mission where an incorrect combat log would display when a player is caught in the missile's explosion.
・Fixed a bug where the BGM volume setting would revert after completing a mission.
・Fixed a bug where the cursor would remain displayed incorrectly on the Customize screen under certain conditions.
・Fixed a bug where voice previews would sometimes not play when creating a character.

[Unique Characters]
・Quiet can no longer be interrogated.

[Rank]
・Rank increase and decrease are now displayed in the mission results.

[Score]
・Score has been adjusted for each mission.
・Assist score will no longer be granted when woken up by a comrade after putting yourself into sleep or stun status.

[Damage Adjustments]
・Increased damage output from the SVG-76 and M2000-D.
・Reduced the knockback and firing rate of the URAGAN-5.
・Increased stamina damage when landing onto enemy players from a height.
・Reduced stamina damage from cardboard box attacks and low kicks.

[Balance Adjustments]
・DEMOLITION+ Lv.2 will no longer trigger a thrown weapon to drop when killed by a knife.
・After diving, there is now a delay before you can dive again.
・Sprint duration is now temporarily reduced after diving.
・Crawling out of a cardboard box when prone will no longer produce noise.

[Other]
・Each player's network connection quality will now be displayed.
・Team creation in AUTOMATCH will now be prioritized for balanced number of players across both teams over preset party on a single team
・The Rush Mode option is now removed from the mission selection screen in AUTOMATCH (except Xbox360) ※Rush Mode will now occur in random frequency"
・A combat log will now be displayed when a player is fulton saved or woken up from sleep or stun status by an ally.
・The time bonus XP for the SABOTAGE mission has been adjusted.

We appreciate your continued support of METAL GEAR ONLINE.


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